دوست!

بی دوست نشاید زنده بودن!

دوست!

بی دوست نشاید زنده بودن!

آه خدای من...

...حسرت تمام کاش هایم در دلم مانده 

اما راه بازگشتی نیست 

می ترسم  

و تو تنها  

درد ِ این خســـــــــــــته ی دلشکسته را می دانی ... 

محتاج نوازشم 

محتاج گفتن دوستت دارمی  

به بهترین دوستم!

محتاجم به تو 

محتاجم به عفو و بخششی 

محتاجم به آدمـــــــــــی که بتواند  

اندکی از تنهایـــــــــــــــــــی هایم را 

از احساسات بی غل و غشم را   

درک کند...  

محتاجم !

 *

دلم گرفت  

از آدمهایی که معنای حقیقی عشق را  از یاد برده اند ....... 

گرچه آنها هم چون من به خودشان ظلم بزرگی کرده اند...... 

و به راستی که عظمت ظلم آنها بیش تر است....

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://fast2.orq.ir

سلام
برنامه به درد بخوری سراغ ندارم ولی حدود چهل پنجاه نمونه لوگو در قالب وکتور برات آپلود کردم
فقط کافیه با فتوشاپ اجاراشون کنی و لوگوی مورد نظرتو برش بزنی
امید وارم خوشت بیاد

حجم فایل: 805 KB
آدرس:
http://s1.picofile.com/file/6991875250/Stock_Vector_Colorful_Logos.rar.html


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد